En önskning eller två.. eller kanske tio?!

Jaa det är så mkt jag vill ha för tillfället..
1. Dygnet skulle ha fler timmar! --> eller jag skulle vara effektivare
2. Jag vill vara mindre trött --> är det inte hösten man brukar vara extra trött på?? eller var jag trött då oxå??
3. Jag vill ha ett hus --> inte säker på var det borde ligga någon stans bara.. fundera ut det först?!?!
4. Att uppsatsen ska vara klar NU--> alternativt att jag hade ytterligare typ fem veckor på mig, det har jag inte.
5. Vill ha ett jobb så jag slipper vara arbetslös efter sommaren -->kanske borde söka lite fler jobb??
6. Vill åka på semester, till en ö med sol och strand, bara vara där och bara vara liksom -->kanske någon gång...?
7. Vill att alla i min närhet ska må bra, trött på all skit nu--> pappas allergiska reaktion mot ngt, typ äpple, har gjort att han har blomkålsöron som nästan är sår, även läppar och händer har drabbats... Så pappa får gärna må bra, och alla andra så klart.. Som sagt en väldans massa skit.
8. Hade varit kul att spela fotboll snart..--> har dom lyckats registrara mig för föreningen än tro??

Jaa, jag önskar mig säkert ännu fler saker.. men behöver inte önska mig några trädgårdsmöbler och torkvinda längre, Har skickat stefan på utflykt idag och inhandla dessa saker, tror mig vara nöjd.. har dock inte hunnit kika nåt vidare på det hela än.. det är ju något som kallas för UPPSATS som tar all min energi för tillfället.. Blir såååå trött... Och sovit som en kratta två nätter i rad... Illa!

Nä lite mer plugg nu, ensam hemma en lördag kväll; vad passar väl bättre än att kolla på sveriges premiär i hockey-VM och plugga..Nä, jag vet inte. Sverige leder just nu med 6-5, kors, vad många mål.

Puss

Kommentarer
Postat av: mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade isåfall behövt lite hjälp.. :)

Postat av: Lina

Håll ut Maria! Allt kommer kännas mycket bättre när skolan är klar och det är riktig sommar här i Sverige. Jag lovar!! Kram!

2008-05-06 @ 17:22:03
URL: http://efraimssonsorbom.blogg.se
Postat av: sandra

hej hopp! nu ha ja ju missat en hel manad. tittade igenom allt men blev allt lite forvirrad pa inlagget me bebis a cellprov. kopplade inte riktigt att bebis a cellprov inte hor ihop. men oj sa spannande de hade varit om ni skulle haft barn. kampa pa me uppsatsen, ni fixar de. skont at de ar fint vader hemma, blir lite lattare da. min dator ar paj sa de blir inget msn for mig i framtiden, bra de, battre for studierna iaf. ha en bra helg! kramar

2008-05-10 @ 05:02:05
Postat av: ela83a

Tjena tjejen!
Jag kan bara hålla med dig. Jag är så seg på våren. Jag vill också ha hus, men just nu får jag vara glad om vi får hyreslägenheten vi var och tittade på idag! Och när skall jag orka plugga in den förbaskade företagsekonomin. Hoppas att din uppsats blir klar i tid och du får ett solklart VG!

Kram!

2008-05-12 @ 22:59:10
URL: http://www.ela83a.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback