Mkt jag skulle

Skulle städa idag, har jag städat idag? Svar nej! Behövs det städas? JAAA, så in i bänken. Vad gör jag istället för det jag borde?? Ingenting, sitter och kollar på datorn, inte ens nåt vettigt gör ja.. Och dessutom är det nån som loggar ur mig från msn då och då.. Inte för att det gör så mkt egentligen, jag pratar ju ändå inte med någon...

Middagen idag skall bli fisksoppa och nybakta frallor, var ska jag hitta motivationen så jag kan ställa mig och baka tro?? Nä nu ska jag nog kanske sätta fart trots allt. Solen skiner så himla fint idag, kunde snön bara låta bli att komma hela tiden hade det varit nemas problemas och grästräning ikväll, nu kan ju inte snön och vintern låta bli att komma så vi får köra på inomhusträning idag istället.. vill inte. I morgon är det match.. Vilket underlag det blir antar jag återstår att se.

Många påskpussar från en mig!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej Mifi..fisksopppa och nybakta frallor låter gottigt(tur att du inte skrev bullar..då hade jag inte fattat något..;)

Håller tummarna för matchen imon..nu är jag så sugen att jag t.o.m. kan tycka det är roligt att få spela på grus..saknar fotbollen..GLAD PÅSK vännen, hälsa Stefan PUSS HAAJ

2008-03-21 @ 20:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback