Hemma igen

Japp nu är jag hemma. Fantastisk resa, USA är ett märkligt land, iaf de södra delarna som vi besökte.

Jag har massvis att ha tag i här hemma nu, och så länge kan ni läsa sandras resedagbok (resdagboken.se --> sandra _e84) där jag har gjort ett litet gästspel.. Om jag orkar göra en lika detaljerad beskrivning av resten av dagarna så kommer den uppdateringen här. Någon form av uppdatering och bilder lär ju dyka upp här oavsett iofs.

Nu är det plugg som gäller för hela slanten.

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Godmorgon gumman! Lider du av jetleg? (heter så va?:) ) Förstår att du har massor att ta tag i, men om du hinner får du gärna ringa idag, jag är hemma! I morgon så är dagis stängt och jag och Tilde ska till Frölunda för vaccination. Är du hemma, hinner du isåfall med ett besök? Puss!

2008-03-10 @ 08:20:09
Postat av: ela83a

Skall bli spännande att se och läsa om vad ni gjorde i USA. Hoppas vi kan ses snart. Du skall få dina anteckningar. Jag tar tentorna i Augusti. Affärsredovisningen gick inte förräns så. Så det kändes fånigt att försöka med Ekonomistyrning nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback