Sol å Snö

Det var ingen alldeles vanligt tisdag igår, det var en alldeles ovanligt solig tisdag. underbart att för en gång skull se solen, jag tog mig en hyfsat lång promenad! Annat var det idag då det först var sex grader kallt på morgon, och sedan så har det kommit snö. eller så klart inte i Halmstad där jag tillbringat störrre delen av dagen, där regnade det. Men här hemma har det kommit lite slaskig snö...

Igår fick vi en ny kran till köket, jätte bra! Den vi har haft såg verkligen sina bästa dagar för fleeeeera år sedan. Nu är det dock lite problem att få ihop det nya kranen med våran fiffiga diskmaskin. Så som vi gjort innan funkar det inte längre, vi måste ha en ny avloppsslang till diskmaskinen och någon sådan lyckades inte stefan hitta i smålandsstenar idag....  Vi måste dessutom ställa diskmaskinen i ett skåp, vilket innebär att jag måste hitta ett nytt skåp till alla mina plastburkar, och i samband med det kom jag på att jag har två hyllor med blomkrukor, var har alla dom kommit i från..??? (ok, jag vet svaret; mamma) Iallafall så står diskmaskinen halvt i särplockad litevar stans i lägenheten nu.. Smidigt. Behöver jag nämna att diskmaskinen redan är full???

Hepp, nu får det vara nog för i dag!

Puss Å Kram

Kommentarer
Postat av: ela83a

Usch för att bo i Halmstad ibland. Jag tror att 80% av kunderna idag pratade om det urtrista vädret. Jag kan bara hålla med. Idag var det vidrigt. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback