Sista terminen

Idag har jag påbörjat min sista termin på högskolan (för den här gången iaf hoppas jag , vill ut och jobba nu). Just i dag var inte tempot mördande men min känsla är att man borde sätta fart medd det samma. Det kommer ju bli mkt att göra framöver och framför allt blir det alltid kort om tid.. På något märkligt sätt, fastän vi i princip har 20 v på oss att skriva c-uppsatsen. Upplägget på terminen känns helt klart rimligt än iallafall. Uppstartsseminarium på onsdag. får se vad det har att erbjuda.. Jag är nyfiken iaf, och tycker märkligt nog det ska bli roligt att skriva både uppsats och läsa metod (eller vad det nu är vi läser i början) Det var iallafall roligt att sammanstråla med dom gamla klasskompisarna igen. Jag, H-M och Johanna åt sushi-lunch som är lite utav vår tradition! Sen fick vi ett ryck och åkte till gekås.. Där ser man. Nu är jag hos mor å far, där H-M och Johanna lämnade av mig på vägen hem till gbg!

Jag har i princip läst ut första Stieg Larsson boken oxå! Det gick fort och var spännande. Skulle inte vilja påstå att jag fastnade väldigt mkt mer i den boken än i andra böcker men helt klart att den var bra. Ska nog skaffa fortsättningen och läsa om vi ska till USA här framöver.

Den där resumén av luxemburgs resan får jag nog bestämt fortsätta med en dag, var nog inte riktigt klar... Men inte idag, bilderna är ju i min dator hemma.

Matlagningsdags tror jag bestämt!

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback