En alldeles vanlig tisdag

Hmm Jag har visst haft den rubriken tidigare.. Dålig fantasi kanske, förhoppningsvis har mina läsare lika dåligt minne angående mina rubriker som jag själv har..!

Men faktum är att det är en alldeles vanlig tisdag idag, jag funderar på om jag skulle ta och öppna böckerna som har legat på samma ställe i soffan sedan.. förra tisdagen kanske?!

Funderar även på om jag skulle gå slänga papper i återvinningsstationen här i Håcksvik, för av någon helt obegriplig anledning skall vi efter den första februari åka till kalv eller änglarp med papper och glas och sånt. Är det miljötänkande så säg?

Funderar på om jag skulle gå ut och gå idag för att försöka få liv i mina vader som inte mår  nåt vidare sen jag försökte återuppta min fotbollskarriär i söndag (spelade inte ens fotbol på träningen utan sprang och hade typ boxercise.) Det var jobbigt för en otränad en som jag och vaden tyckte definitivt det var jobbigt, för den mår inget bra nu!

Skulle vilja tipsa allmänheten om Sandras resedagbok. Spännande läsning, och bilder! Sandra_e84 på resedageboken.se. Sandra och Stina har varit borta i 21 dagar eller nåt sånt nu, nu räcker det, nu vill jag att dom ska komma hem igen. Åkte med Sandras bil till Halmstad igår, och åkte förbi Trollis (ok jag åkte på wrangelsleden, men men trollis ligger ju där bredvid) och tänkte på allt skoj som hänt där de senste 2,5 åren..

Well, nu ser jag lite sol mellan träden, jag måste bestämt ge mig ut och gå.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback