Vetenskapliga artiklar

Dagen ägnas åt plugg, jag är för en gångs skull inte hos pappa i Mjöbäck idag utan hemma. Jag kände att jag var tvungen att försöka få lite gjort. Även om jag pluggar i mjöbäck så blir det inte så effektivt som hemma.. Inte för att jag kanske varit ruskigt effektiv idag hemma heller, men faktiskt bättre än vanligt iaf.. Söker efter en massa vetenskapliga artiklar, men det är svårt att hitta o fulltext. Har hittat en del som är i närheten av vårt uppsats ämne iaf, och så tror jag det finns en del på bibblan i skolan, det tänkte jag kolla upp där i morgon.

Annars är det mest lugnt på min planet. Känns faktiskt som att det börjar finnas lite utav rutiner i min vardag här hemma nu.. Kom på det igår, det är skönt.

Känner mig fortfarande väldigt nöjd med håret, så skönt att det inte är så långt och risigt längre! Men det är verkligen inte långt längre, det ramlar tom in i kragen på tröjan och det har jag nog inte uplevt sen jag var.. 13-14 år typ. Men som sagt väldigt skönt och kulmed förändring!

Sandrew har åkt till Nya Zeeland nu, hon åkte i söndags och kom ner i går typ.. har snackat med henne på msn, det känns så märkligt med tidsskillnaden. Igår liksom så var Sandra och Stina online på msn från USA, vi var online i Sverige och Sandrew var online i Nya Zeeland, samtidigt. Kl var 19 här, 12 i USA och 7 på morgonen i Nya Zeeland. Häftigt det där med tidsskillnaden, förvirrande! Tänk att det liksom funkar så! Men undra vad det är för dag hos Sandrew när hon vaknar kl 7 på sin tid? Torsdag måste det bli... Hon kommer säkert online då igen, måste fråga henne!

Nu ska det läsas en artikel och sen ska jag nog gå en promenad!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback