utmanad

Kände mig utmanad av Michaela...

Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg där den svarar på frågorna. I slutet av inlägget utmanar bloggaren nya personer.


Vad gjorde du för tio år sedan?
    
Försöker räkna ut hur gammal jag var för 10 år sen.. Skulle fylla tretton... Måste betyda att jag började sjuan på hösten. Ny skola, nya kompisar, börjar spela fotboll.

Vad gjorde du för ett år sedan?
                                       
För ett år sedan hade jag precis börjat på den fjärde terminen på högskolan i halmstad. Läste arbetsrätt som för alltid kommer att vara ett speciellt amne för mig. Gillar det skarpt och det var inkörsporten till både JÖKEN i sommras och Arbetsrätt II nu i höst.

Fem snask du gillar?
Alla möjliga kakor, kex, bullar. Godis äter jag inte, och chips tänker jag sluta äta varje gång jag äter det (för visst luktar chips bedrövligt äckligt??)


Fem sånger du kan hela texten utantill:

Oj vad svårt. Jag skulle tro att jag kan I´ll survive (har åtminstone ägnat en hel sommar åt att lära mig den), När sofia dansar gogo och alla andra låtar på dubbel CDn Så svenskt. Kan nog framförallt mer svenska texter än engelska...

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Köpa en ny bil, köpa ett hus, åka till Nya Zeeland och hälsa på Sandra... Åka till USA till Sandra och Stina (men det ska jag ju göra iallafall)

Tre dåliga vanor:
Biter på naglarna, dålig på att ta kritik, blir alldeles för arg i bland.

Fem saker du gillar att göra?
Spela fotboll, kolla på fotboll, umgås med alla vännerna, laga mat, hänga på internet..

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Hög midja (kan inte tänka mig nåt mer obekvämt).. Vissa färger skulle jag säkert aldrig bära



Fyra favoritsaker:

Datorn, El tandborste... Jag kommer inte på något mer.. Dålig fantasi antar jag!

Personer jag utmanar:
Om någon känner sig utmanad så.. Varsågod!


Kommentarer
Postat av: ela83a

Tackar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback