Trött

Snart dags att sova, men jag är ju tvungen att uppdatera bloggen lite om vad som hänt sen sist.

Igår åkte jag och Anna ovh hälsade på Sandra I Lagan/Ljungby. Jätte kul att träffas igen. Sandra ska ju till Nya Zeeland nästa vecka och vara borta i ett halvår ungefär, så det var kul att träffas innan dess. Ett trevlig avbrott i tillvaron, vi hade pyjamsparty (nästan...) och bakade semlor! Jätte goda blev dom.

Idag har det varit skola hela dagen, inte så jätte spännande kanske, läraren lyckades nog faktiskt att inspirera mig lite till problemformuleringen på uppsatsen.. Problemet ligger just nu i problemformulering/Syfte/frågeställningar.. Allt var mer eller mindre samma sak för mig, men nu är det lite klarare så i morgon ska jag fixa med PMet som ska vara inne på måndag. Nästa vecka blir vääälidgt tuff med tre inlämningar (varav ingen är helt klar just nu..)

Nästa stora grej idag är att Stefan skar sig på en grej på jobbet, så han fick åka til vårdcentralen och sy 6 stygn i armen.. Han har nog inte vidare ont, men ett stort plåster har han och det har inte slutat blöda än...

Hepp, 5 min till sporten på 2an börjar, om 25 min kommer jag ligga i sängen och sova! GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback