Storm

Så blev det blåsigt igen.. Jag var hemme hos pappa igår och skulle laga mat åt mamma, pappa och så skulle stefan komma oxå. Runt fyra började det blinka nåt alldeles hemskt i ljuset, jag och pappa blev oroliga att det inte skulle vara nån ström kvar att laga mat på så vi skyndade oss allt vad vi kunde för att försöka få ihop maten. Och det gick fint, strömmen gick aldrig. I håcksvik hade vi ingen ström, så jag och stefan stannade i mjöbäck över natten.. Var nog tur för en del träd låg ner blåsta över vägen såg vi nu när vi åkte hem..

För övrigt har jag gått och blivit förkyld... Varit på gång himla länge, men liksom inte velat bryta ut riktigt.. Förrän i torsdags kväll.. Snorigt som bara den men annars ok. SKönt att det verkar bryta ut så att det kan tänkas gå över nån gång...

Förresten så drar vi till USA på fredag.. SPÄNNANDE!

Bjussar på en liten bild på oss från nyår.

image175

Fest i Smålandsstenar i kväll! Träffa Majbaj igen, det var jätte länge sen!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Sandrew

Hej hopp! Ha precis kommit på att bästa sättet att hålla mig uppdaterad är att läsa din blogg!! Ha de hänt ngt viktigt i sverige så skriver du säkert något om de... å denna gången hittade jag sidan på första försöket. tycker ditt hår ser jättefint ut, vågat att klippa av de. Ja vill oxå ha förändring. Ha de så bra så hörs vi snart, du finner mig i framtiden! kramar

2008-02-24 @ 11:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback