Packa

Min fråga är idag, kan man packa med sig sitt stora lexikon i handbagaget?? Nää, inte för att jag hade tänkt slå upp ord som jag kommer på att jag inte kan när jag pratar med folk, utan för att jag tror att jag kommer behöva plugga på flyget och där oxå kanske.. (plugga= läsa engelska vetenskapliga artiklar).. Jag vill ju resa så lätt som möjligt, det gör man inte med min feta ordbok...

Oj kanske glömt säga det, vi åker till USA på fredag lallalallalala!! Längtar och kommer vara dö nervös innan dess... En liten indicent hände häromdagen, men jag tar och berättar om den senare... tre virrpannor på semseter lååångt borta, hur ska det gå?? (tre virrpannor=jag, stefan och stefans pappa)

Nu måste jag tillbaka till mina hemska artiklar, har handledning i morgon, vet inte om det känns bra eller inte.. Har dessutom inte kommit fram till om jag gillar handledaren vi fått eller inte än...

Hänga tvätt, tillbaka till köket och plugga! så ser schemat ut nu fram till lunch!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh så avis på din resa! Klart man kan släpa med ordbok, du kommer ha myyyycket tid att läsa på flyget! Fast en massa filmer som lockar istället kan jag tänka mig=) Vi måste höras innan, ska du till Mjöbäck på torsdag? Puss gumman!

2008-02-26 @ 18:43:38
Postat av: Camilla

Hej Mia.. Alltid lika skoj att läsa din blogg :).. Ska du träna på torsdag, eller ladda för USA ? Kramar Camilla

2008-02-27 @ 11:48:46
Postat av: Stina

Don't worry Mifi..allt kommer gå toppen bra..we're waiting for you :) Ses snart..hihi PUSS HAJ

2008-02-27 @ 18:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback