Oflitig

Vet inte vad det är med mig nu för tiden men jag får INGENTING gjort. Jag brukar ju vara duktig och inte hålla på och dega så här vansinnigt.. Tror det måste bli ändring på det.. jag menar egentligen hur svårt är det att sätta in papper i en pärm, lägger saker åtminstone ungefär på rätt plats?? Just nu är det saker över allt.. Det stör min koncentration tror jag.. Motivation och allt. Nu måste jag vara duktig lite grann iaf, har faktiskt seminairum i morgon så jag måste fixa det jag ska redovisa tills dess. Sedan måste jag även fixa klart med spss till seminarium på fredag.. Men det känns inte så jobbigt egentligen, sätt med ngr klasskompisar i en datasal i skolan i går och det kändes som det släppte lite då... tror jag har koll, men det ska ju göras oxå.. (och det kan hända att jag inte alls har koll när det väl kommer itll kritan)

Nä, nu tar jag mig i kragen och går ut i köket, stänger av radion och kör i gång med plugget. Jupp jupp, ett, två, ett två!

Om jag blunder riktigt hårt kanske kaoset runt mig försvinner....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gumman, det är jobbigt med sådana dagar! Ostrukturerade och röriga. Så är hela min vecka, tyvärr, tänkte dock ordna allt liggande på fredag. Lycka till i morn! Puss!

2008-02-12 @ 19:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback