Närmar sig

Ännu närmare resa nu.. Den lilla incidenten jag pratade om jag var Ingemar inte hade ett pass som hade tillräckligt lång giltighet (måste vara giltigt 6 mån efter resan... Hans gick ut i juni) Detta kom vi på i söndags, vilket innebar att han vart tvungen att fixa ett provisoriskt pass, och det har han gjort nu... Jag undrar vad vi behöver ha koll på mer som vi inte har... Nä förhoppningsvis är läget under kontroll nu... fast packa har jag inte börjat med än..  Nu vill jag bara åka så jag slipper tänka mer på allt med biljetter och grejer.. kl 10.30  på fredag sitter vi förhoppningsvis på ett plan från frankfurt till Atlanta, jag längtar!

Iaf har jag varit på bokrean idag och handlat för hela 108 kr. Stabilt, andra Stieg Larsson boken och en bok som jag tror att jag inte har läst av Mari Jungstedt (hmm om jag läste på baksidan av boken och inte kände igen boken så borde jag väl inte ha läst den, annars får jag väl läsa den igen, för jag kommer uppenbarligen inte ihåg den.) Så nu har jag grejer att sysselsätta mig med på resan, jag som skulle plugga! Det ska jag fortfarande faktiskt, det är tyvärr ganska tvunget...

Nä nu ska jag nog leta upp lite grejer som ska med på resan.. hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Hanna

SAKNAR DIG!

2008-03-08 @ 12:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback