Sommarjobb

Jag har iaf fått mig ett sommarjobb nu. Fem veckor i sommar, så får vi se vad som händer sen. Skönt att veta lite vad man ska göra! Kul att jobba med Camilla oxå! Det gjorde vi ju nästan i Borås oxå, eller vi hade i vart fall lunch ihop i bland :P

Sedan har det blivit en jätte söt liten pojkbebis hos
Lina och Mattias. Kolla in så söta dom e! Noel ska han heta med. Nemi och Noel, klockrent ju!

Igår var jag och mamma i Ullared. Handlade en massa grejer.. eller inte så jätte mycket men dyrt blev det... Även fotbolls träning i går kväll, men hela 21 tjejer på träningen. Inte illa!! Har nog faktiskt aldrig varit pånån träning med så många på. Skoj skoj, dock har jag en liten stukning i min vänstra fot som INTE tycker att det är nån bra idée att spela fotboll. Det tänker INTE jag bry mig om. På med tigerbalsam och kanske en lite tejpning så är jag fit for fight igen. Vet dock inte om jag tycker det ska bli sååå himla spännande att möta P 14 i en intern match på tisdag.. Förlora är ju liksom inte ens att tänka på....

Idag ska jag städa, det är så schemat ser ut, men med mitt tempo idag lär det väl inte bli så....Jooo, Hanna jobbar på att peppa mig allt hon kan  över msn. Bra jobbat!

Hänga tvätt kanske?!!??!

Japp, puss hej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Om 20 min ringer jag:D:D:D

2008-04-18 @ 13:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback