Sökt utbildning till höstterminen

Nu har jag sökt lite utbildningar till höstterminen. Eftersom jag inte riktigt vet vad jag vill/kommer göra så måste man ju passa på att söka. Frågan är ju bara vad... Det blev iaf:

1. Rättsociologi, halvfart 30 hp.
2. Psykologi: Rekrytering & urval, halfart 15 hp
3. HR-arbetet i teori och praktik, halvfart 7,5 hp
4. Psykologi. Arbetspsykologi, halvfart 15 hp.

Får väl se vad som händer men nu har jag nog iaf sökt kurser så det räcker till helfart på höstterminen i vart fall.. Eller det beror på..  Jag har även sökt rättsociologin som sommarkurs, vet inte om jag ska läsa den eller inte. Beror vad som händer på jobbfronten framöver. Alla kurserna är på distans. har bara prova att läsa projektledning på distans innan, vet inte om jag uppskattade den utbildningsformen riktigt, men om man bor här i Håcksvik så är distans ett väldigt bra alternativ. Det bästa faktiskt. Skulle verkligen behöva läsa arbetspsykologi någon gång oxå.. Kanske ska passa på till hösten...(halva klassen kanske hade sina poänger med att läsa arbetspsykologi på den valfria terminen....)

I morgon bär det av till Växjö för intervjuer till c-uppsatsen. Samma gäller på fredag. Usch, nervöst men ändå spännande! Det är nu det "riktiga" arbetet med uppsatsen börjar!

Trött som en gnu är jag oxå, efter en hel dag framför dataskärmen.. Dock varit väldigt flitig idag, så det känns skönt.

Puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback