Kan det bli bättre??

Jaa, det har ju verkligen varit sååå himla fint väder nu ett par dagar, UNDERBART! När skulle åka tåget hem från Halmstad i måndags stod alla utanför tåget och nöjt av solen. Många åt glass, så även jag (dumleglassen var inte ens värd hälften av sina 17 kr men men, glass är ju skit dyrt nu för tiden). Efter ett tag insåg jag att alla stog utanför tåget för att tåget var trasigt och vi inte fick komma in, men nöjt gjorde vi allihopa, ända tills vi fick åka ersättningsbuss hem. Det gick efter ett tag rätt smidigt men buss är ingen hit.....

Jag har suttit lite ute i solen och pluggat nu de senaste dagarna, tyvärr lite för mycket störande moment för att verkligen kunna koncentrara sig här, dagis barn, barn som sparkar fotboll, maskiner som sopar grus.. men huvudsakligt problem är att jag måste ha med mig datorn ut nu, och det är sååå svårt att se något på skärmen i solen.. =(

Men iaf, visst har jag det mysigt och kan det bli bättre (ok,liiiite varmare skulle inte skada)

image196


                 

Dock saknar jag Trollis, ingen annan stans kunde man plugga så bra ute!! På det kära däcket! Hittar ingen  bra bild därifrån, är nästan säker på att jag har någon, för jag bloggade mycket om däcket för ett år sen! Ja ja, tror nog det ser ut ungefär såhär i trädgården där, snart i vart fall!


image200

Åter till plugget.... vill inte...

Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka härliga bilder! Jag sitter också och läser ute på balkongen, varmt t.o.m, för där är lä! :D Men mitt problem är att ljuset får mig att vilja blunda, vilket får mig att somna på 30 sek:p Puss puss!

2008-04-24 @ 19:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback