Inte vaknat

Oj oj vad trött jag känner mig idag, trots det fina vädret! trodde knappt jag skulle kunna ta mig ur sängen i morse.. Än har jag inte satt i gång med något viktigt (dvs plugg) men det är på gång, snart...

I vi spelade match igår, mot p14.. Det värsta jag vart med om typ. Så himla jävla värdelöst dåligt! Dels från min egen sida, dels från resten av laget. Vi förlorade med 4-0 tror ja.. Om jag här ska gå in på en analys om varför det gick som det gick så tror jag att det handlade om inställning, som så ofta i fotboll. Vi skulle träffas precis innan matchen, hade inte matchkläder på oss (det hade dom vi mötte), hann knappt värma upp och sedan var vi 22 spelare, alldeles för många. jag själv kände mig lite stressad över allt detta... Ja ja.. En vanlig träning hade gett mig mkt mer, jag spelade kanske 20 minuter av matchen.. Så jag tog på mig joggingskorna när jag kom hem och sprang en runda. Sedan så är jag troligtvis inte spelklar (registrerad för klubben) till seriepremiären på söndag. SÅ JÄVLA DÅLIGT! Men det sista är nog inte sagt i den frågan än.

Nog om det, det är plugg som gäller här annars! Mest hela tiden. Men jag har redan nu bokat en en kaffe ute på trappan i solen om en timme, och jag har inte ens börjat plugga än.. Illa. men jag kanske ska sätta fart nu så jag får lite gjort innan min kaffe paus.. Japp då var det bestämt.

PUSS HAJ!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Gogmorgon, sovit gott? :)
Ha det bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback