Gillar att tvätta

Jo konstigt nog gillar jag att tvätta.. Tror tom jag har skrivit om det nån gång innan här på bloggen. Och tur är väl det för när både jag och Stefan tränar och spelar fotboll flera gånger i veckan blir det mkt tvätt, speciellt den här årstiden då det är underställ och massa kläder som gäller varje gång det är dags för fotboll. Har redan av verkat två maksiner idag, men det får räcka för nu är tvättkorgen heeelt tom!!

image195

Denna bilden säger mkt. Till vänster ser ni tvätt som är ihop vikt.. i bakgrunden i mitt min arbetsplats! (ni ser dock inte alla artiklar och böcker som ligger i soffan, under soffan, på golvet osv.) Och till höger/i mitten ser ni all min tvätt. Fint va??

Där bakom torkstället bor jag alltså på dagarna. Tyvärr tycker jag inte att diska är det minsta roligt så därför är köket belammrat med disk för jämnan, vilket gör att jag underviker köket så mkt det går.. Det händer att jag tar en sväng ut i köket för att hämta lite kaffe eller mat eller så på dagarna, men annars sitter jag mest bakom mitt fina torkställ (torkstället är dessutom modell större och väldigt stabilt, me like! Stefan köpte det när vi precis flyttat in, för typ 500 kr..  Ingen budget variant inte! Sen är det kanske lite tråkigt att vi måste torka tvätten i vardagsrummet, men sånt får man ta)

Dags för plugg igen! Grattis Hanna som klarade JÖKEN tentan!! Det var du värd gumman!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack=) Kan inte sluta le! :D Duktiga du som tvättar! Puss gumman!

2008-04-09 @ 13:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback