Fullt upp

Helgen har varit väldigt upptagen. I går träffade jag Lina och hennes nya bebis Noel. Ja, jag träffade ju Nemi, Mattias, Hanna och Tilde oxå. Mysigt, träffas alldeles för sällan. Kommer kanske en bild eller två sen..  Efter det åkte jag till Mjöbäck, och åt lunch där. Stefan var där medans jag var hos Lina och bytte däck på mor och fars bil!  Sen bar det av till match i Kinnahult. A-laget hade seriepremiär, vinst med 2-0 Gött. Efter det blev det mat i Mjöbäck igen, mamma fyller år i morgon så vi "firade" henne lite.

I dag har det varit konfirmation för Stefans kusin. Och sedan hade damlaget seriepremiär, utan mig. Väldigt väldigt besviken över att jag inte fick vara med, div strul på vägen. Men huvudproblemet var ju att jag inte var spelklar. Illa! 1-1 blev det, jag var och kollade på matchen. Relativt rättvist måste jag säga.

Ja, det var väl helgen det..

Annars så är jag så himla trött på allt strul nu för tiden!

Halmstad i morgon..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback