Fredag

Seg dag, svårt att ta tag i något vettigt.. Men har väl fått gjort lite iaf, pluggat lite, varit i Tranemo och handlat (var ju tvungen att hitta nåt roligt att köpa till min mamma, som fyller år på måndag, vi ska dit i morgon.. Det blev dock bara en blomma.. ooops, hoppas inte mamma läser detta, dock ganska säker på att hon inte gör det)... Hatar att handlar på fredagar, alla andra gör det då. men jag har liksom sällan tid att dra i väg och handla, hade det inte idag heller, men nöden har ju liksom ingen lag... var tvungen.

Ikväll blir det nog mys här. Ska strax sätta i gång och laga mat, Stefans pappa skulle komma ut och käka och kolla på film...


Kom på en gullig grej som min pappa sa sist jag var hemma hos dom... Vi pratade om att det var många som skilt sig i Mjöbäck, fastän de kanske varit tillsammas och gifta 20 år.. iaf, i sammahanget så sa pappa att han och mamma kompletterade varandra så bra, dom skulle inte klara sig utan varandra! Det tyckte jag var gulligt, och dessutom väldigt oväntat att pappa säger en sånn sak..

Nä nu är det dags för mat!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback