Feminina fotbollsskor

Värst vad jag bloggar nu för tiden! Måste ju bara visa mina nya fotbollsskor...


image193
(Nä, det är inte konstgräs, det är dörrmattan som vi har på baksidan, köpt på ikea för typ fyra år sen för typ 19 kr)

image194

Så här vid närmare eftertanke så är skorna väldigt tjejiga.. Kanske passar mig bra. Nä men jag köpte dom för att dom var sköna och till hyfsat pris.. det va visst fjolårets modell.. Det gör ju inget (ännu mindre eftersom jag inte spelade någon fotboll förra året)! Dessutom matchar skorna dåligt me gröna dräkter.. Ähh va fasen!! Får väl sluta kommentera andras skoval i framtiden bara :P

Dock är det en grej som tar överhanden över glädjen över mina nya skor.. Cilla och Linnea pajjade sina knän igår igen på matchen... Det är så himla surt! Så himla duktiga spelare borde inte råka ut för sånn skit!!!! 

Så va det med det, nya fotbollsdojjor, men dom får itne anbändas på hela veckan nästan. Kan inte träna i veckan, tråkigt. Funderade just på skillnaden mellan den träning jag gör nu och som innan när jag körde body pump och så där. Det går inte ens att jämnföra de träningsformerna. Även om jag råkade gilla bp på sin tid så är detta bättre! Framförallt för att jag knappt skulle träffa folk om dagarna för att det inte var träningar på kvällarna. Och fotboll när det går bra, det finns inget roligare! (säger jag för att vi vann med 2-1 igår.. :P)

Nä, slö och slapp i soffan som gäller!

Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline Olsén

Vilka fina skor du har köpt!
Jag tror de går fin fint till matchstället :)

2008-04-08 @ 13:04:09
Postat av: Frida

Tjao:) Jo, vår ska vara inne första december, får börja i T5 sen ska den upp i T6. Usch, snart klar! vad ska man görå då? då är man verkligen vuxen på allvar! men skönt att få lite mer pengar än man har nu! bajs lite! ska plugga hela dagen jag, för tenta på torsdag, hemtenta! tråkigt men får gå.. annars allt bra me dig? snygga skor förresten! kramar

Postat av: Lina

Hej Mia!! Vad kul att du kommit igång med skrivandet igen. Tack så mycket för kortet, jättefint!! Hoppas allt är bra med er. Jag hör av mig när jag tryckt ut min bebis. Då måste ni komma hit och hälsa på. Puss å kram!!

2008-04-08 @ 14:06:21
URL: http://efraimssonsorbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback