Bäst före

Stålande väder ute i dag oxå, vilket gör att jag inte tänker sitta inne. jag har börjat med att städa bilen inuti. Behövligt, behövs dock ännu mer utanpå, men det är inte riktigt på mitt bord i arbetsfördelningen här hemma.

Iaf, jag åt pannkakor till lunch idag.. Så kollade jag på syltens bäst före datum: 20072008. lite förvirrande tyckte jag allt, men efter att ha funderat på om sylten gick ut 2007 eller 2008 så kom jag fram till att bäst före datumet borde vara 20 juli 2008.. tror dessutom inte att jag haft sylten så himla länge, och datumet blir väldigt konstigt om det skulle vara årtalet 2007...

Stefan jobbar idag, så jag får sysselsätta mig bäst jag vill, trots att det är Söndag. Igår bytte vi vinterdäck på bilen och sen spelade stefan match här i håcksvik som jag kollade på. Såååååå himla härligt väder var det!. Perfekt att kolla på fotboll i! Sen vann dom mot burseryd oxå, det kunde ju inte bli bättre liksom!

Nä nu får jag ge mig ut igen, ett land eller två behöver rensas.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback