Wonderful Wednesday

Åhh, sicken produktiv onsdag detta har varit! Jag och Michaela träffades halv nio i morse och började med den stora uppgiften i affärsredovisningen. Höll på med den till kl ett, med lite fikapauser emellan förståss. Sedan var det föreläsning från 13-16 och sedan fick jag för mig att träna så jag cyklade hem och åt lite mat och åkte och tränade bodyump 17-18! Gjort massvis idag och det känns så bra!  Gillar när man känner sig så duktig som jag känner mig nu. När man för en gångs skull fått saker gjorda. Jag måste ju då helt enkelt hålla i trenden, och vara lika duktig i morgon. Vissa planer på att plugga på statsbibblan i morgon, och vissa planer på att träna combat på kvällen. Dessutom vill jag gärna gå en runda på stan om det hinns med! (måste ha nya träningskläder, mina funkar inte längre... Och jacka måste jag ha med.. och skor.. och... och..och.)

Nä nu ska jag skynda mig att göra mig i ordning och gå bort till Sandrew för att äta Tacopaj och titta på idol och Heros!

Lovely!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så mysigt det låter!! =) puss gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback