Vilken måndag!

Denna stackars dag kunde ju börjat bättre! Eller iofs så var det väl inte direkt början som var värst.. Vaknade faktiskt hyfsat utvilad när klockan ringde 05.30..  Däremot kom jag ganska omgående fram till att det verkligen ösregnade ute.. Illa för en som måste gå till skolan från tåget. Och ja, vägen till skolan gick inget vidare.. Det regnade in i skorna, paraplyet vände sig ut och in femhundraelva gånger (köp aldrig billiga paraplyn på eko) och tillråga på allt så blev jag för sen till skolan, av någon märklig anledning, har ju hunnit innan..  Väl framme så var jag ju helt genomsvett och hade glömt vattenflaskan hemma (nej, det hade jag inte men det kom jag inte på förrän 8 h senare).. jobbig start, men det har faktiskt gått bättre sen!



Kan inte riktigt svara på hur det här kommer sig med inlägget har längt upp skrev jag igår, men det vägrade publicera sig.. men nu kanske det funkar.. Jag skrev visserligen mkt mer än så i går men jag testar att publicera detta får vi se!



TRÅK TISDAG.

Var är motivationen, jag har ju precis hur mkt som hellst att göra, men jag gör INGET! jag har inget att skylla på... Nu ska jag snart iväg till skolan iaf, får väl försöka vara produktiv resten av dagen! Åhh! Jag måste ju faktiskt inte kolla vad alla mina vänner på facebook har för sig, har för vänner, har för bilder.. Det måste verkligen inte alls göras just idag. Något säger mig att jag kommer få tillbaka den hemska jöken tentan snart och att det kommer ge mig hur mkt mer att göra som hellst. Fasen, varför sätter jag inte bara fart?!

Well well, jag ska försöka steka mig lite korv nu iaf.. Kanske inte ens får det gjort... Skulle inte förvåna mig.

Puss å  kram

PS. Me don´t like tuesdays!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gumman! Så synd att det blev en sån snabbis i skolan igår, men det kändes skönt att vi kunde stöta på varandra på så, helt appropå ingenting liksom! Var längesen vi var på samma ställe:) Saknar dig puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback