Vikt

Den som har varit i min garderob och bytt ut alla mina byxor till likadana fast i minst en storlek mindre, var snäll och lämna tillbaka mina brallor! Jag är en fattig student och har inte råd att köpa ny garderob just nu.. Pleeease!

Tjaa jag förstår inte alls vad som har hänt.. Har nån nåt förslag? *ler*

Skämt åsido, men nu kommer ta mig tusen morgon promenaderna snart tillbaka, det måste bli så! Frågan är var mina extra kilo kommer i från och hur dom har kommit dit.. Beach 2008 satsar jag på nu ju, då jag jag ju inte helt plötsligt gå upp i vikt ju... Grr.


Annars har det varit en flitig dag i dag oxå. Statsbibblan hela dagen och tom tackat nej till fika på stan för att jag inte kände att jag hann med.. Mkt stolt över mig själv, snart ska jag i väg och träna Combat! (kanske tappar jag bort mina nya kilo där) Dessutom måste det köpas rödbetor hit till Halmstad, jag kan nästan inte äta pyttipanna utan rödbetor, men jag glömmer alltid dom i affären och kommer bara på dom som nu när jag ska äta pyttipanna.

En liten kommentar om IDOL, så är jag helt nöjd med vilka som gick vidare. Sam är nästan favorit fortfarande, och Daniel har jag gillar sen första stund. Är det någon som vet varför han har en kaptensbindel på sig jämt..?

Dags för mat!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback