Tråk-söndag

Nu har det varit en sånn där tråkig helg igen (i vart fall söndagen) då man undrar vad men egentligen håller på med.. Inget att kolla på på TVn och allt känns bara trist. Visst har man massvis att göra (ni som är studenter vet ju att man som student aldrig är helt ledig, man kan ju alltid läsa lite mer i nån bok) men allt är så förbaskat tråkigt.. Funderade starkt på att gå och lägga mig kl 8 för jag har ju ändå inget att göra, men då kom jag på att jag måste ju gå upp halv sex i morgon igen och det är INTE så stimulerade precis.  Bäst att vara uppe lite till så att helgen varar lite längre.. iofs har det är det skit det samma, det har ändå inte vart nån rolig helg!

Hepp hepp, nya tag och ny vecka och det ska ta mig tusan pluggas i veckan, oj oj oj vad det ska pluggas!

God natt eller nåt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback