Obegripligt men skönt

Då har dagen som jag fasat för i tre veckor kommit.. Dagen då tentan rättats... (detta inlägg är väl snarast för att ändra alla mina farhågor från förra inlägget) Tentan gick visst alldels lysande, på ngt märkligt sätt. Jag förstår inte hur, har inte sett tentan än men har ju fått resultatet och det nöjer jag mig nog med.. VG 64 p av 72 och jag är mer än nöjd, SÅ JÄVLA NÖJD! Dock måste jag visst vara väldigt patetisk för jag var ju som framgått här ganska säker på att inte alls ha klarat tentan.. Jag var faktiskt nästan säker på att jag kuggat på tentan. Skönt att det är över, och att det gick vägen. Nu skall all min koncentration läggas på företagsekonomi och projektledning (och sedan på arbetsrätt II). Jag ska fira mitt fina reslutat med att läsa lite projektledning nu tror jag! Det är bara att bita i hop, dagarna räknas nästan ner tills dess att jag är klar med studierna och äntligen bor i Håcksvik på riktigt i gen (men det kommer jag ju att göra innan studierna är klara iofs)

Massa pussar och nu kommer jag nog inte skriva mer på ett par dagar här, det är koncentration och diciplin som gäller för hela slanten Dessutom är jag lite förkyld :(



Kommentarer
Postat av: Hanna

Bloggpaus behöver jag också, annars går det åt skogen. Men jag hoppas att du inte lägger av bloggandet helt, det är ett så bra sätt att vara nära dig även när vi är långt ifrån varandra! puss Hanna

Postat av: Lina

Grattis till att du klarade tentan. Känns bra va? Ni är så duktiga som klarar av att vara så duktiga, jag är riktigt avundsjuk ibland. Men mest tycker jag att det är skönt att slippa skola =)
Puss å kram på dig!!!

2007-09-19 @ 12:49:31
URL: http://efraimssonsorbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback