Mer helg åt folket!

Åhh vad skönt med helg. Dels för att jag är i Håcksvik hos Stefan vilket jag gillar skarpt, dels för att man inte måste plugga hela tiden när det är helg. (även om man kanske borde)

Igår kom jag tillbaka hit til Håcksvik, jag och Stefan bakade hembakt pizza och sedan sov vi lite i omgångar i soffan! Idag har vi varit i Svenljunga en liten sväng; fyllt upp vinförrådet (har aldrig haft ngt sådant förråd, men borde helt klart skaffa det nån gång, har nu en liten början iaf) lite, lämnat tillbaka en bok på bibblan och försökt gå til Axving och lämna in Stefans jakt radio (axving har visst inte öppet på lördagar men det visste inte vi.)

Stefan är just nu på älgbanan och skjuter in sin bössa (eller vad han nu gör där, knappt jag vet det) så jag funderar på hur jag kunde använda min ensam-hemma tid på bästa sätt... Blogga är ju helt klart det bästa man kan göra =) Tänkte visa lite bilder, om jag hittar några. Det var ju ganska längesen jag visade några bilder..

Här har vi Baby´s favorit-ställe. Uppe på en hylla jätte högt upp, ovan på riskspelet och med nallebjörnen som kudde! Här ligger hon nästan jämt.
image119

När Sandra K fyllde år 3 sept så var vi ute och käkade och spelade biljard, har är en väldigt tjusig bild på mig "in action", jag skulle vilja påstå att min teknik är alldeles bländande! (och frågan är vilket klot, boll (? har aldrig kommit fram till vad dom heter) som jag egentligen siktar på)
image120 

Nä nu ska jag hitta på nåt annat än att blogga!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter som en super-mysig dag! Jag och Jonny har varit hos mamma och pappa och ätit lunch, och sen så var pappa och Jonny på fotboll på Hallevi. Har även packat saker i förrådet i lådor och inne har jag packat två(!) flyttlådor med bara fin-glas och så en låda med tavlor och prydnader o dyl. Kvällen blir väldigt lugn. Puss o kram!

Postat av: Hanna

Du ser även ut som en biljardare av rang!! :D Kul med bilder!

2007-09-22 @ 18:51:47
URL: http://hannabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback