Massa plugg

Det börjar redan nu bli mkt i skolan och jag befarar (ok så hemskt kanske det inte är) att jag kommer att plugga mer än 8h/dag i framöver.. Det har jag knappt aldrig gjort innan här på högskolan, men ytterst få undantag, men u börjar det bannemig bli mkt att göra. 4 (!!!!) kurser på en gång sen är väl kanske inte att leka med.. Nä jag fixar det tror ja, men det blir mycket att göra! Jag blir baramer och mer irriterad över all administrativ skit som skolan misslyckas med, speciellt på SET-sektionen där jag håller till nu. Kurslitteratur som är ett helvete att hitta, scheman som inte kommer upp i tid, lärare som itne vet ngt /vill vet ngt.. Detta ställer så otroligt höga krav på oss som studenter, du måste kunna söka rätt på din information själv, det är definitivt ingen som säger åt dig vad och var och när du ska vara var, det får du minnsann ta reda på själv. Och det är inte lätt och det tar tid, mkt tid. Sååååå irriterande.

IDOL börjar idag och jag är sååå glad för det!! Ska bli kul.

Lite fix på facebook kanske inte det börjar.. ? Ja, för plugga orkar jag väl inte mer idag.. nja..

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan! Igår på jöken satt jag jämte en arbetsvetare, tror ni går/gick i samma klass. Viktoria eller om det var Veronika Hägg hette hon, blond tjej:) Kram Hanna

Postat av: Mia

Japp, Viktoria, från Gotland!

2007-09-05 @ 08:09:45
URL: http://mariabertilsson.blogg.se
Postat av: Lina

Hej!! Vad jobbigt allt låter med skolan. Jag är verkligen sååå imponerad på er som orkar. På tal om annat så har jag inte så mycket tillfreds med Idol som du har. Men jag gav det en chans i Onsdags och jag skrattade högt när den där skelögda tjejen som trodde att hon var nya Agnes sjöng "I´m beautiful". Visst var det roligt? Ha det så bra.. Kram Lina!!!

2007-09-07 @ 16:03:19
URL: http://efraimssonsorbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback