Måndagmorgon kl 05.57...

.. Japp det var tidpunkten då jag hällde ut en sånn där liten Actimel-drick yougart  över HELA mig och halva köket. Förstår inte hur blött det kunde bli av en sånn liten drick-sak. Jag hade ju givetvis på mig alla kläder som jag tänkt ha på mig idag, men fick byta i princip allt (det var väl trosor och BH som klarade sig från yougart ).. Vid sex-snåret måndag morgon så är det absolut inte sånt man behöver, dagen är tillräckligt jobbig ändå! Men jag var på hyfsat sansat humör iaf, så jag torkade duktigt upp allt i köket (ok inte stolsdynan, jag får väl hoppas på att det torkar, eller be mamma om lite assistans med att tvätta den.) bytte kläder och bröt faktiskt inte ihop helt fullständigt. Hade det varit en tisdag däremot och jag fått en sådan motgång så okristligt tidigt så hade det varit kört, då hade inte dagen gått att rädda, men nu är det trots allt en ganska bra måndag. Jätte fint väder på vägen ner till Halmstad (det har annars regnat minst 4 måndagar i rad nu) och lagom med folk på tåget så att man kunde halvsova precis hela vägen, skööönt!

Sitter nu i en datasal i skolan, det var ju definitivt inte blogga jag skulle göra i skolan en timme före lektion... Grr, men har man fått lite sug i bloggtarmen så får man ju passa på, kanske glädjer man någon därute med sina knasiga tankar!

 Ha en bra måndag nu allihopa! Jag tänkte iaf ha det och tänkte definitivt inte låta någon lite yougart förstöra min dag! (däremot vet jag inte hur stimulerande det ska bli att gå i skolan från 10-17 idag...)

På återhörande! Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Uch vilken bedrövlig start på dagen!! Tur att du hann ialla fall:) Ringer dig sen! Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback