Måndag

Då var det måndag igen. Spännande, som bara den.. Nä! Läraren i marknadsföring har ännu inte blivit mkt bättre.. Kollade på en engelsk film idag, i två timmar..Spännande, INTE, fattade inte så mkt, men alltså hur spännande låter en film om etik i marknadsföring?! Inte så för mig iaf!

Helgen har annars varit kanon! Det var jätte fint väder i lördags på dagen så vi åkte en tur på MC´n, sista gången i år kanske... Sedan tvättade vi bilen och umgicks lite med stefans farmor och farfar.. Jag lekte lite med Stefans kusin Agnes 6 år oxå.. Det är hemskt svårt att leka med barbie dockor nuförtiden. Jag var ju jätte bra på det när jag var liten, men nu är det svårt! På kvällen var jag på inflyttningsfest i Smålandsstenar hos Anna. Det va trevligt. Söndagen var en riktig slappfis söndag! Låg i soffan och kollade på friidrott och på massa olika fotboll. Vi åkte till Svenljunga och köpte pizza och sedan fortsatte slappfis söndagen hemma i soffan! Mysigt och skönt, det regnade massa ute så det passade bra att bara ligga inne.

Nu har jag iaf flyttat ner mina grejer till Halmstad, en del iaf.. Kommer vara här nere nu tills på fredag, det är en massa födelsedagsfirande och grejer här för kompisarna fyller år i veckan, dessutom måste jag ta tag i plugget känner jag! Mkt att göra kommer det blir, fyra kurser på en gång kommer jag läsa om ett par veckor, suck! Dessutom ska jag ta tag i min träningskarriär igen nu. Dags att satsa på beach 2008 nu kanske .. har ju knappt inte varit på stranden denna sommaren.. Men jag vet ju att jag knappt kommer träna efter jul när jag flyttar hem. Måste lösa det på nåt sätt! När nu är det fix och trixs som gäller! Massa att packa upp.. suck..

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi kan ju se hur du har det till våren, men jag kommer nog att gå på gympan på onsdagar kl 19 här i Överlida, kanske har du vägarna förbi? :) Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback