lugnt

Hej!

Nu va det ett tag sen jag skrev igen, jag har inte så mkt tid och lust att blogga längre, men jag lär väl titta in lite då och då ändå! Helgen har varit lugn, mkt lung. Nästan för lite har hänt. Var på en mkt blåsig fotbollsmatch i Hyssna igår, förlust inget skoj. det är nästan det enda jag gjort på hela helgen. Antar att jag laddar upp inför en tuff vecka (Inte tuffare än andra veckor men ändå).. Nu är det verkligen plugg som gäller, för hela slanten! Kommer antagligen sitta i skolan och plugga väldigt mkt i veckan, får nog mer gjort där. Befarar ett negativt JÖKEN resultat oxå.. Antar att domen kommer i morgon, och då får jag ju om möjligt ännu mer att göra fram över... =(

Nä nu ska jag fixa i ordning inför i morgon och så ska jag kanske ta hand om köket (eller om stefan får göra det i veckan :P)

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback