Jakten på lycka

Igår kväll var Frida odh Pier här och kollade på film, dom hade varit i Smålandsstenar och hyrt tre filmer.  Vi började med att kolla på Jakten på lyckan, med Will Smith. En väldigt annorlunda film, bra och tänkvärd! Därmot tycker jag att titeln var lite märklig, för det var inte direkt lycka som det letades efter, utan mer kanske överlevnad. Lycka fanns ändå på nåt sätt, iaf det som jag ser som lycka. Det som det letades efter var kanske främst något som kunde underlätta och bevara lyckan som åtminstone delvis fanns. Sevärd fel!

Efter det såg vi iaf på Se upp för dårarna! Den var oxå bra, lite gulligt ovanlig.

Nu är det snart dags för fotboll, Jag och Stefans farmor ska åka och kolla på när Stefan spelar. Förhoppningsvis tvålar KFF till Bergdalen! (tveksamt, men oerhört viktig match). Sedan har jag förhoppningar på att få se lite på chelsea-manchester united...

Måste fixa i ordning mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback