Dagens..

Det va himla länge sen jag skrev en lista. Jag gillar listor och hittade denna lilla lista på Fridas blogg.  (undrar om jag verkligen lyckats göra en länk till Fridas blogg nu.. Har aldrig fattat det där med länkar innan)

DAGENS HUMÖR: Uppåt, trots viss risk för tisdags ångest.
DAGENS FRISYR:  En fläta på ena sidan, och sedan (och före flätan) en vanlig tofs.
DAGENS LÅT:  Oj, vad svårt! Det får bli James Blunt som faktiskt funkar riktigt bra att plugga till.
DAGENS LÄNGTAN:  Jul.
DAGENS HAT:  Regn
DAGENS ÄLSKA:  Svårt att komma på ngt speciellt som man kan ha älskat en dag som denna..
DAGENS VILL:  Sova
DAGENS VILL INTE:  Att tiden ska gå så jäkla fort, det är ju snart dags för tentor.. :/
DAGENS MYS:  Idol och House-Mys med tjejerna!
DAGENS GÅ UPP:  07.30..hrmm.. eller blev det kanske 08.00..?
DAGENS HISS:  Luncha med Hanna!
DAGENS DISS:  Att min hotmail uppdaterat sig själv.
DAGENS TRÄNING: Räknas att cykla till skolan som träning? (jag tränade faktiskt igår :P, på riktigt)

Nästa gång ska jag göra denna listan på morgonen tror jag.. Och iaf en lite mer händelserik dag än idag, för det har verkligen inte hänt mkt i mitt liv idag.

I morgon kommer jag vara i skolan från 8.30 till 16, ev 17.. Suck suck! Förhoppningsvis hinner jag träna lite i morgon, men det blir tight. Vi får se, det lär bli IDOL och Heros i morgon i vilket fall som hellst.

Dags att sova, måste ta reda på vem som åkte ur IDOL i dag först bara.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback