Affärsredovisning

Visst är det märkligt, jag läser just nu tre kurser; Marknadsföring, affärsredovisning, och porjektledning. Affärsredovisning är märkligt nog det jag tycker är roligast, har lättast för och kan mest sen innan, och ändå pluggar jag hellst på det! Jag borde ju lägga mer energi på det andra, som jag kan sämre. Men men jag visste ju egentligen att det bodde en lite ekonom inuti mig!

Ska strax i väg på en tenta genomgång av JÖKEN tentan. Jag kommer nog inte stanna hela tiden, men en stund kan jag ju likväl gå! I eftermiddag ska jag skriva ett projektdirektiv, renskriva marknadsföringsanteckningar och ev gå till stan och byta batteri på min klocka (rätt opraktiskt med en klocka som stannat på 12.20)

Annars är allt väldigt bra faktiskt, på ovanligt gott humör! Förkylningen börjar lägga sig, det regnar inte ute (än) och jag har sovit såååå gott i natt! Och sist men inte minst, det är nästan HELG!

Nu måste jag iväg till skolan, puss.. Ahhh bråttom!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag läser allt din emellanåt ska du veta:) är dålig på att kommentera bara..;) hoppas allt är bra!!! kram frida

2007-09-20 @ 15:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback