Skum känsla

Idag har jag gjort min tenta, det kändes ganska bra tyckte jag men jag vet inte. Blir bara mer och mer förvirrad på hur det egentligen gick.. Vet 3 poäng som är fel, dom borde varit ganska enkla.. Min slutsats är att hade jag fel på det, hade jag säkert en massa fel på annat oxå.. hmm.. ja ja, det är bara att invänta resultatet som gäller, ska jag ha tre tentor att göra precis efter jul tro?! Nää, om jag skulle behöva omtenta marknadsföringen kommer jag med stor sannorlikhet inte göra den tentan precis i början av januari!

I veckan är det totalt fokus på affärsredovisningen som gäller.. Usch.. Orkar inte plugga mer. Men men, på fredag är det över för denna gången (Sedan bortser jag för tillfället från att jag måste börja med arbetsrätten i helgen) Aldrig tar det slut!

Nu ska jag sova iaf!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback