Plugg

Jaaa, jag bara fortsätter plugga just nu. Inget annat hinns med. Ok lite träning, lite mat, lite Heroes och så där.. Men annars är det bara plugg som gäller. Jag började på min fjärde kurs igår, såå spännade! Vill bara sätta i gång med den med en gång, men det är annat som jag måste fokusera på just nu... Affärsredovisning (vi har satt en intern deadline på att vi ska vara klara med alba nästa vecka, det skulle underlätta livet), marknadsföring och projektledning måste jag oxå ta tag i...

Därför är jag nu i det närmasta påväg till statsbibblan där jag tänkte tillbringa min dag.

Förresten har jag en plan på att börja skriva om nåt annat än plugg snart, men det händer inte så mkt mer i mitt liv just nu.

Keep going!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ta det så lugnt det går trots allt gumman och se till att ha en riktig myyskväll på lördag i Mjöbäck! Puss Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback