No way självdiciplin

Så vad gör man inte.. Jo man hänger på nätet i stället för att plugga.. varje gång jag går inte på högskolan i halmstads hemsida kommer jag på att jag bara måste läsa http://hogskolanihalmstad.blogg.se (studentbloggen). Tjaa det är ju inte det mest intressanta man kan tänka sig men det måste ske just nu, när jag har ap-mycket att göra. Sedan måste jag titta lite i Facebook, för kanske 10 gången idag och sedan så måste jag skriva ett eget blogg inlägg oxå..   Och eftersom jag tydligen inte alls kommer ihåg hur man gör en länk så måste jag sitta och försöka med det i en halv timme eller så.. Grr. No more plugga hemma för mig, Det krävs DICIPLIN!

Ska i väg och träna strax. kanske skulle försöka få i mig nån mat först och kanske borde leta fram vilka sidor som skulle ta lästs tills i morgon.

Jaha, ännu en dag till ända??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback