Höstmys

Hej hej!

Nu är det minnsann verkligen höst. Igår var det en jätte jätte fin dag och jag och pappa var ute och gick en riktig långpromenad, tog nästan två timmar, men vi gick inte fort precis. Jag hade med mig kameran så jag tog lite fina bilder oxå. Här är några!

                            


Och finast av alla:

image132

Innan promenaden var jag och mamma i Kinna shoppade lite skor och lite grejer. Mamma köpte ett par vinterskor (eller stövlar snarare) åt mig, jätte snällt! Jag gillade skorna massor, hoppas att dom är varma oxå. Skulle väl lägga ut bilder på dom men jag orkar inte riktigt det.  Var även på Wilma och köpte mig en lite speciellt klänning som jag ska ha på alla fester (eller på nån av alla fester iaf) som kommer här fram över. (shit vad mkt fester det är framöver alltså, nästan varje helg..) Den var Svart, vit, grå och lite lila!! Sen köpte jag en grå, grön tröja med som jag gillade mkt, billig var den oxå!

Stefan var på lagfest i går i Falkenberg så jag fick åka och hämta honom typ halv fem i natt i frölunda! Han är väl minst sagt lite däven idag, stackarn är inte så rutinerad på att festa så mkt längre.. Denna syn mötte mig i badrummet innan idag:



Stefan gillar att duscha när han är bakis, så han sitter i duschen tills dess att varmvattnet är slut. Tycker det är jätte roligt, så jag var tvungen att ta ett kort. Han vill säkert inte att jag visar bilden, men förlåt älskling, det är ju så roligt! Han har allt varit lite klen idag, just nu är han på älgmöte (älgjakten börjar i morgon...)

Nä kanske skulle försöka plugga lite till idag, har bara ritat en liten modell på datorn än så länge idag. Hade planerat massa plugg idag egentligen!

Kram på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Detta är verkligen nostalgi... tror jag vet var du tagit alla bilderna, så vackra! Puss gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback