Händelsefull vecka

Hej hej!

Det har hänt väldigt mkt sen sist, eller egentligen har det väl inte hänt så mkt men jag har haft vansinnigt mkt att göra, dels har jag haft sjukt mkt att plugga (tenta i morgon) och dels mkt att tänka på. Nu har jag väl landat lite grann iallafall, skönt! I morgon är det tenta, marknadsföring. Har inte en aning om hur det kan tänkas gå, får se vilka tur man kan tänkas ha, kommer rätt frågor kan jag nog klara mig, annars så risken ganska stor att jag inte klara mig, vi får se efter i morgon helt enkelt!

Igår var det iallafall inflyttningsfest i Anderstorp hos Sofie och Erik! Kul att träffa alla, det var länge sen (typ midsommras..) Och jätte fint hus hade dom oxå, jag blir så avundsjuk vill oxå ha ett hus, nån stans...

Jag har utlovat lite bilder en tid. Här kommer lite!

Det var ju älgjakt för någon vecka sen.. (typ två kanske.. äh jag vet inte. har absolut ingen tidsuppfattning nu för tiden) Stefan lånade min kamera och tog lite bilder. Här är två! Dom hade jätte fint väder nästan alla dagarna, då är det nog riktigt fint att sitta i skogen!
              

Sen var jag ju hos Hanna och Tilde förra fredagen! Här är lite bilder från då. På den tredje bilden är Tildisen alldeles nyvaken och klockan är ungefär sex på morgonen! Hon är ju söt ändå, tur jag inte tog nån bild på mig, det hade nog inte varit någon vacker syn så dags.
                 


I torsdags hade jag, Sandrew och Stina  en liten kreativ stund hemma hos Sandrew. Hon hittade sina penslar och kom på att hon hade tavlor man kunde måla på och färg att måla med! Så det gjorde vi. Det var faktiskt jätte roligt och nog ett välbehövligt avbrott i den smått hysteriska vardagen förra veckan. På den fjärde bilden ser ni vårt resultat! Jag målade den bruna, och jag är faktiskt nöjd med den. Jag blir i princip aldrig nöjd med något som jag tillverkar själv så detta är helt klart ett fall fram åt!

                        

Och så avslutar jag med en bild på mig och Stefan i går kväll, inte så där värst söta är vi men men!
 

Nu ska jag nog laga mat och plugga det sista inför i morgon! I veckan är det plugg som gäller på affärsredovisningen som jag har tenta i på fredag. Jag och Hanna ska plugga ihop till den lite grann!

Ha det så bra allihopa! Kommer väl antagligen inte hänga här så värst mkt nu i veckan, men jag tittar säkert förbi lite! =) Kan ju inte hålla mig ifrån det liksom!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag älskar bilder!! Så fint det sista på er var!
LYCKA till på tentan, du har fått mail när du är klar. Puss Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback