BodyCombat

Åhh det roligaste jag vet just nu! Det är så sjukt kul med combat, har aldrig fått så mkt positiv energi av någonting innan! Som ni kanske förstår har jag varit på combat idag igen, oj oj vad roligt! (däremot har mina stackars ben massa träningsvärk just nu, kanske mest från bodypumpen igår iofs)

Annars är det som vanligt, väldigt mkt plugg. Och den där tentan den bara närmar sig allt mer, shit alltså. Både marknadsföring och affärsredovisningen kommer att ge mig magsår till slut. Min fråga är, när hade jag tänkt plugga till marknadsföringen egenligen? När? Lördag och söndag innan tentan precis eller..? Tacka vet jag tenta på lördagar, då vet man ju hur man ska planera plugget iaf, tenta på en måndag sugen!

I kväll är det House som gäller här. Ska nog packa i ordningen på mitt liv som ligger utspritt i hela lägenheten och diska lite lätt först, sen skulle jag ju givetvis behöva plugga oxå.. Får väl se hur det går med det..

Ah visst ja, jag skulle ju sätta på kaffe oxå först! Kaffe är gott!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så himla duktig du är med träningen! Om jag hinner (har ju dugga i morn) ska jag ta mig till gympan idag. Puss Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback