Att finnas till

Rubriken låter väldigt djup.. Det är oxå menat väldigt seriöst, men kanske inte på det djupa planet så precis! Utan det jag syftar på är att finnas till för varandra, för sina nära och kära! Att veta att man kan ringa någon precis när som hellst, mitt i natten, vilken dag som hellst om det skulle vara något, vad som hellst. I mitt liv finns ett par personer på denna "lista" (allra mest en kanske) och det uppskattar jag mkt! Ovärderligt.

Givetvis försöker jag oxå finnas till för andra, även om jag kanske gör det på mitt egna lilla vis. Jag är inte bra på att prata känslor och fråga hur det är, men någon stans tror jag att dom som behöver mig (om det nu är nån) vet var jag finns och att jag alltid ställer upp och hjälper till så gått jag kan. Ahh jag vet inte riktigt vad jag vill ha sagt, men iaf alla mina vänner jag tycker massa om er och uppskatter er jätte mkt.

Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vet att du alltid finns där för mig!! Och jag hoppas att du känner det samma.. puss gumman!

Postat av: Lina

Hoppas att jag fortfarande är din vän, även om vi inte träffas så ofta. Jag tycker det är roligt att läsa din blogg iallafall. Angående det förra inlägget.. Jag har många gånger funderat över hur jag ska orka städa när jag har större hus. Men av mina erfarenheter (En etta och detta hus) så blir det inte lika skitit när man har mer utrymme att sprida det på. Så vi behöver nog inte oroa oss så mycket. Man städar nog lika mycket oavsett hur stort hem man har. Ha en trevlig helg. Hälsa Stefan! Kram!

2007-10-19 @ 18:40:29
URL: http://efraimssonsorbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback