Vill inte..

.. Jag vill inte ha så mkt att göra som jag har just nu. Problemet är att jag inte för mitt liv kan lista ut vilken ände jag borde börja i.. Ha suttit här vid datorn sen kl typ halv tio i morse, och vad har jag gjort?? Läst ett rättsfall, läst vår inlämnade projektplan, sorterat rättsfallen.. Det är papper över allt, jag blir hysterisk, jag måste nog ha en pärm... Hade det inte varit för att jag supit bort min kamera sladd hade ni fått er en fin bild på alla mina papper, just nu uppradade på köksmatten (jätte fint..) men sladden är puts väck.. Inte en aning om var den är, jag får väl leta lite till en annan dag, den kan säkert vara i Halmstad.

Kom dessutom på att jag faktiskt inte har sagt ett enda ord idag, eller ja, pratade ju lite med Stefan innan han åkte och jagade i morse, typ kvart över sju men sen har jag minnsann inte pratat med någon live (dock två konversationer på msn..) Jag borde verkligen göra slut med datorn nån gång oxå.. den förpestar mitt liv och tar upp all min tid.. Men facebook är verkligen spännande, jag måste titta vad alla har för bilder och grejer (läste nyss en wall-konversation mellan en jag känner vädligt ytligt och en jag inte har en aning om vem det är.. Varför liksom, varför lägger jag min dyrbara tid på sånn skit). Nä jag är bara nyfiken på allt och alla och vill veta vad alla har för spännade saker för sig.. För mitt liv är ganska så trist... Alla lunch och frukost dater jag har haft med datorn går knappt att räkna längre...  Hur vore det om jag började umgås mer med riktigt människor istället..?!

Ja ja nu ska jag verkligen vara flitig en stund, Stefan borde komma hem från jakten snart, förra veckan fick man nog inte jaga längre än till typ kl 16.03, det borde varaännu kortare nu då!

I kväll nalkas em-kval-landskamp på Tvn och Pier och Frida kommer nog hit och spelar lite kort och så före! Förhoppnignsvis bokar vi nyårsresan till Luxemburg oxå!

Nu ska jag lägga mig på köksgolvet och läsa lite om arbetslöshetsförsäkringen. Spännande, vansinnig spännande!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback