Spela fotboll?

Tjaa ska jag börja spela fotboll igen tro?? Camilla har tänkt börja igen i vårt "gamla" lag.. (det är ju dock inte en enda kvar där som vi spelade med..) Det känns som om man borde åtminstone ge det en chans och jag måste ju ändå träna nåt när jag flyttar hem.. Innebär det att jag borde försöka ge mig ut och springa lite nu innan då i så fall, skaffa mig nån form av kondition..? (har idagsläget väldigt dålig kondition tror ja..)  Tjaa det tåls att fundera på... Men jag får nog ge det en chans iaf,, kan undra om mina gamla grusskor håller måttet än..?

Och ärligt talat tror jag det hade varit as-kul att spela igen, men har jag tiden som krävs för det..?

Åhh, dags för att äta lite lunch kanske???

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det tycker jag absolut!! Tror att du kommer trivas bättre med att flytta hem då! Och kul att få upp kontakten med Camilla igen...! Jag röstar JA=) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback