Ropa inte hej...

.. förrän du kommit över ån!! Detta gamla ordspråk var det första jag kom att tänka på när Daniel röstades ur IDOL i går. Hur fan är det möjligt??? Inte för att jag rösta, och om alla andra tänkte så så är det ju klart, men det roliga är att om jag skulle röstat på nån igår så hade inte inte blivit på honom, utan Amanda, för att jag trodde hon skulle behöva det mer... Kanske ändra reglerna lite så att man ska rösta på den som ska åka ut istället..? Det är mkt lättare att veta vem som ska åka ut och igår var det HELT givet (Andreas.. Skulle kunna skriva en lång bit om varför han skulle åka ut, men det låter jag bli. Nöjer mig med att han verkligen inte kan ta feedback)..  Det roligaste hade nu varit om det blir Andreas och Marie i final, inte alls värdiga finalister (Marie kanske är det iofs). Jag ska rösta nästa fredag, två gånger. En på Marie och en på Amanda!  Två tjejer i finalen det går ju för sig oxå, iallafall nu när Idols vinnare är borta redan nu.

Nog om det, idag är det tenta-dags, känns konstigt.. Det kommer visst vara en massa flervalsfrågor och några essä frågor... Jisses! Jag har inte ens läst ut sista boken än.. det blir till att gissa tror jag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej igen! Jag håller med om att det hade varit lättare om man fick rösta på den man ville få bort. Då skulle jag ringa och rösta på Marie 10 gånger. Jag gillar inte henne. Hon sjunger ju bra, men jag gillar inte henne ändå. Jag tyckte att Amanda eller Daniel skulle vinna, så jag blev jätteledsen igår när dom båda hängde löst. Men mest vill jag att Amanda ska vinna så jag ska nog bannimej ringa på henne nästa vecka. Ha det bra!!! Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback