Pust

Hej hej!

Jag vet inte riktigt, men jag har så himla svårt att komma igång med nåt just nu. Plugget är svårt att ta tag i och bloggen ska vi inte tala om, det är ju så hemskt dålig aktivitet här.  Träningen går däremot ganska så bra, varit lite flitig på sistone iaf. I lördags yoga, i måndags bodypump och det lär bli bodypump i eftermiddag igen. Det var ju första gången jag var på yoga lördags och faktiskt så tyckte jag det var ganska bra. Hade träningsvärk i axlar och skuldror  efteråt och det trodde jag inte jag skulle få. Nog väldigt bra att sträcka ut sig lite, jag är ju inte precis kände för att vara smidig :P

I helgen blir det en massa kalas igen, de sista av Stefans 25 års kalas ska hållas, suck.. jag har ingen lust alls.. Jobbigt att hålla i kalasen tycker jag! Dessutom är det ju fars dag på söndag.. Det är så mkt jag skulle behöva göra, inte bara plugg mässigt, utan hälsa på en massa folk, städa och fixa inför vintern hemma i håcksvik, röja överallt eftersom jag flyttar hem kring jul... Åhh.. Ja ja!

Här kommer en liten bild iaf, jag och caoo var ute och gick i söndags på Galgberget.

image145

Här kommer en bild till förresten, den fina tårtan som stefans farmor gjort till honom på hans första 25 års kalas!
image146

Nä nu är det bäst att sätta fart här. Puss puss

Kommentarer
Postat av: Lia

höstbilden var fin :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback