Längesen

Hej!

Nu var det alldeles för länge sen jag skrev här i gen. Jag varken orkar eller känner för det nu heller men men, man får väl visa lite avtryck här iaf, så folk inte tror man har försvunnit för alltid =)

Hade faktiskt tänkt skriva ett inlägg i veckan, och inte nämna plugg alls, för det är ju normalt det enda jag skriver om, men så blev det inte. Det är nästan lika mkt plugg som vanligt, skillnaden är att jag varit oflitig hela veckan.. Usch!

Denna helgen iaf tillbringas i Halmstad då Stefan är på fotbollsresa i Frankrike med sitt fotbolls lag. I morgon blir det nog lite fest här, vi har dock ett stort problem och det är att systemet inte är öppet i morgon, ingen av oss här har tänkt på det och har inget att dricka. Vi får väl jobba på det under morgondagen, hemma har jag typ tre flak öl, men vad hjälper det mig här?!!?

Jag har fått en stavmixer men tillhörande burkar av Sandrew! Hon har fått låna mina arbetsrättsböcker nu ett tag och jag fick som mixerna som tack för lånet! Sååå himla gulligt av henne, det var inte alls nåt jag hade tänkt eller förväntade mig. Hon är bra hon den där Sandrew! Massa påhitt och äventyr sker alltid med henne, det kommer jag sakna nästa termin när hon är i Nya Zeeland. Bland annat hade vi "blind-middag" hos henne häromdagen. Det gick ut på att hon hade lagat mat och vi fick inte veta vad det var för nåt. Vi fick bara sätta oss vid borde med ögonbindel för ögonen och så fick vi maten upplagd på tallrik och så åt vi med förbundna ögon (som blinda, typ..). Det var iaf bulgur, och kyckling och lite så där, gott gott och en himla kul grej som jag aldrig någonsin hade kommit på själv!

Nu är det nog sovdags för mig, jag ska på Yoga i morgon, första gången. Kom på att jag ju måste prova det nån gång!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gick yogan bra?? Jag har sååå hemska minnen från min första och sista gång=) (ovig som få!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback