Kalas över

Äntligen är stefans alla födelsedagskalas över, så skönt. Det var flera veckor sen man bara var hemma och myste en hel helg, vet inte om det blir så till helgen heller men det blir iaf inte nåt mer kalas!

Men kalasen i helgen gick bra iaf, allihopa. Lördagens kalas gick bra, min mat blev jätte god (tyckte iaf jag). Jag gjorde kyckling och pasta sallad med faijitaskrydda, och guacemole och en tomat-salsa och taco-chips till. Oj vad gott, och inte ens svårt.. Sedan gjorde vi en fiffig efterrätt oxå.. Med digistive, chokladpudding, krossad choklad och grädde.. Mums! Mamma och pappa var och hjälpte mig fixa ihop maten (mkt uppskattat!) och Sandras hjälp var ovärderelig!! Hon e så rba på sånt där med att fixa lekar och grejer!!

Tjaa vad händer annars? Inte mkt. Plugg som vanligt.. I slutet på förra veckan var jag riktigt oförskämt ofokuserad, men nu denna veckan tror jag på bättring.. Det börjar minnsann bli bråttom på alla håll här nu.. Ahh projektledningstenta nästa lördag, arbetsrätts redovisning om typ tre veckor (jag tror mig behöva en handledning denna vecka,,, fasen oxå, det hinner jag aldrig klart till...) Undrar hur det går med våra nyårsplaner oxå... Luxemburg lutar det åt, men jag vet inte hur det blir riktigt, förhoppningsvis blir det så.. Det tråkigaste som finns att inte ha nåt att göra på nyår ju!

Nu ska det sovas här.. Har bäddad rent i sängen! Underbart!

God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback