God morgon, eller inte.

Oj vad jag inte hade lust att gå upp idag, jag ställde om klockan en halv timme och snoozade lite på det så man kan säga att jag ligger efter lite grann. Det regnar hur mkt som hellst, är mörkt och bedrövligt och riktigt pissigt väder! Och inte nog med det så bygger huset mittemot om så snickare är där och spikar så här okristligt tidigt på morgonen (ok nu är det kanske inte tidigt längre men det var en timme sen eller så jag hörde dem första gången). I helgen är det första advent, var e snön så att det kan skapas lite stämning?? (visserligen kanske resten av Sverige får allt vårat regn i snö... mkt snö blir det då) Det är lååångt i från nån julstämning eller ens längtan efter jul i mitt liv just nu, tror inte det kommer infinna sig faktiskt. Ev nästa helg då jag ska baka peppisar me mamma och helgen efter det då vi ska fixa julens absoluta höjdpunkt: KNÄCKEBRÖD!

Men tänk om det ändå vore lite sommar just nu....

image148

Idag är det enbart plugg som gäller, enbart!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ja har tok-adventspyntat, så du år komma hit och å julstämnin=) Kram o Puss!

2007-11-30 @ 06:54:17
Postat av: Lina

Du får nog julstämmning när du ska baka, det brukar alltid jag få. Jag hör av mig om en dag vi kan träffas. Puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback