Trött

Lite e trött e jag allt och ska väl iväg på nåt kalasliknande nu... vart med mor å far på stan idag, påminn mig nästa gång jag tänker ta med dom på stan om jag vill köpa nåt att jag radikalt ska tänka om. Helt hopplöst att ens tänka tanken, jag menar i normala fall tar det tio min att gå inte till stan men idag tog det en halvtimme, minst.. men vi åt iaf jätte god lunchbuffe på skafferiet här i stan, gottit. Sen drack vi lite kaffe på däcket här utanför. Jätte härligt väder här nere i da,gkonstigt nog. Det regnade typ hela vägen ner innan men väl framme blev det jätte fint! Härligt! Och nu ska jag väl antagligen cykla bort till mats och linda snart, för att sluta upp till kalaset.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback